Valstybinė mokesčių inspekcija informavo, kad mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir įmonės jas galės gauti kur kas paprasčiau ir greičiau, jei pasinaudos naujomis VMI tapatybės nustatymo pagal telefoną ir skambučių užsakymo paslaugomis. Mano VMI puslapyje atpažinimą pagal unikalų telefono numerį užsisakiusiems mokesčių mokėtojams bus teikiama pirmenybė gauti konsultacijas, o skambučio užsakymo paslauga leis pasirinkti pageidaujamą konsultacijos telefonu laiką.
Kad gautų asmenines konsultacijas telefonu 1882, siekiant užtikrinti duomenų apsaugą, mokesčių mokėtojai turi būti atpažįstami. Iki šiol VMI buvo naudojami du mokesčių mokėtojų atpažinimo būdai. Skambinantys turėjo atsakyti į tapatybę nustatyti leidžiančius kontrolinius klausimus arba galėjo nurodyti specialiai jiems sukurtą PIN kodą. PIN kodas mokesčių mokėtojams buvo suteikiamas Mano VMI užsisakius autentifikavimo telefonu su PIN kodu paslaugą.
Pasak VMI Mokesčių informacijos centro paslaugų tobulinimo projekto vadovės Vaidos Eidimtienės, „klientams nebereikės įsiminti ir skambinant nurodyti PIN kodų ar atsakyti į klausimus. Atpažinti skambinantį nuo šiol galima tiesiog pagal jo telefono numerį, jei jis Mano VMI puslapyje aktyvuos autentifikavimo telefonu paslaugą. Tai leis VMI greičiau suteikti asmenines konsultacijas, galiausiai dėl to trumpės ir bendra konsultacijų laukimo trukmė“.
Atpažinimą unikaliu telefono numeriu galima užsisakyti prisijungus prie Mano VMI, skiltyje „Nustatymai", paspaudus „Keisti kontaktus"– „Identifikavimo informacija".
Kita paslauga – skambučio užsakymas, anot V. Eidimtienės, aktuali tuomet, kai paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 visi VMI konsultantai užimti. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį". Atskambinimo paslauga galima tik į mobilaus telefono numerį.
Be šių naujovių gyventojai Mano VMI gali išbandyti ir pokalbį su konsultantu internetu (chat). Ši bendravimo su klientais priemonė testuojama, todėl gyventojai kol kas gali konsultuotis apie pažymų ir dokumentų užsakymą, veiklos sustabdymą. Ateityje konsultacijų temų sąrašas bus plečiamas.
VMI duomenys rodo, kad konsultacijos mokesčių informacijos centro telefonu 1882 sudaro apie 80 proc. visų VMI suteikiamų konsultacijų. Mokesčių mokėtojus telefonu konsultuoja apie 60 darbuotojų. Pernai telefonu konsultuota daugiau nei 823 tūkst. kartų, vidutinė konsultacijos trukmė 2 min. 40 sekundžių. Per dieną VMI suteikia daugiau nei 3,1 tūkst. konsultacijų.
Telefonu konsultuojama pridėtinės vertės, pelno, gyventojų pajamų, nekilnojamo turto, žemės mokesčio, akcizų ir kitais mokestiniais klausimais.
Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.