Kai kurie socialinio draudimo išmokų gavėjai, kuriems sąskaitų numeriai keičiasi dėl jų perkėlimo iš buvusio „Nordea“ banko į vieningą „Luminor“ platformą, iki šiol nepranešė „Sodrai“ apie sąskaitos numerio pasikeitimą. Dėl to liepos mėnesio išmoka gali jų nepasiekti. Tai aktualu socialinio draudimo senatvės pensijų, pareigūnų pensijų, vaiko priežiūros išmokų, vaikų išlaikymo išmokų, nedarbo, ligos ir kitų išmokų gavėjams.
Apie pasikeitusį sąskaitos numerį:
„Sodra" ragina socialinio draudimo išmokų gavėjus, kurių sąskaitų numeriai „Luminor“ banke keičiasi, nedelsti ir laiku pranešti „Sodrai“ naują sąskaitos numerį.
Ką reikia padaryti, kad išmokos pasiektų laiku
Sąskaitos numerį galima sužinoti „Luminor" banke ir pateikti prašymą „Sodrai", nurodant naują sąskaitos numerį išmokoms pervesti.
Prašymą galima pateikti:
Jei toks prašymas bus pateiktas iki liepos 23 d., liepos mėnesio išmoka pasieks gavėją įprastu laiku arba iki liepos 31 d. Jei prašymas bus pateiktas vėliau, išmoka už du mėnesius bus pervesta rugpjūtį, įprastu laiku.