SPECIALIZUOTAS SAVAITRASTIS LIETUVOS MOKESČIŲ MOKĖTOJAMS
„MOKESČIŲ ŽINIŲ“ 2022 m. el. versijos prenumerata • • • • • Elektroninio leidinio 6 mėn. prenumeratos kaina – 54 Eur • • • • • Svetainėje www.mzinios.lt kiekvieną mėnesį apsilanko apie 40 000 skaitytojų • • • • • Užsisakyti „Mokesčių žinias“ galima: http://www.mzinios.lt/lt/prenumerata.html • • • • • „MOKESČIŲ ŽINIŲ“ 2022 m. el. versijos prenumerata • • • • • Elektroninio leidinio 6 mėn. prenumeratos kaina – 54 Eur • • • • • Svetainėje www.mzinios.lt kiekvieną mėnesį apsilanko apie 40 000 skaitytojų • • • • • Užsisakyti „Mokesčių žinias“ galima: http://www.mzinios.lt/lt/prenumerata.html • • • • •
2019 m. rugsėjo 17 d.
Nr. 35 (1119) StraipsniaiVerta žinotiNaujoji Lietuvos migracijos informacinė...         
Šiame numeryje  


  Registruotiems vartotojams  

  Naujienlaiškio prenumerata  

Naujoji Lietuvos migracijos informacinė sistema (MIGRIS) vėluoja

Nauja Lietuvos migracijos informacinė sistema (MIGRIS) gyventojams bus prieinama nuo spalio 14 d.

Ši sistema turėjo pradėti veikti nuo liepos 1 d., tačiau apie nukeltą datą pranešusio Migracijos departamento teigimu, to nepavyko padaryti dėl užtrukusių platformos kūrimo ir diegimo darbų.

Migracijos departamentas teigia, jog sieks užtikrinti, kad klientai gautų kokybiškas paslaugas pereinamuoju nuo popierinių iki elektroninių prašymų pateikimo laikotarpiu kuo sklandžiau.

Laikotarpiu iki spalio 31 d. klientai galės registruotis pas specialistą visais migracijos klausimais per Policijos elektroninių paslaugų sistemą ePolicija portale www.epolicija.lt ir iki šios dienos pasirinktame migracijos skyriuje pateikti popierinius prašymus.

Nuo spalio 14 d. klientai elektroninius prašymus galės pateikti MIGRIS ir šioje elektroninėje sistemoje galės užsiregistruoti pas specialistą nuo lapkričio 4 d.

Klausimus apie MIGRĮ galima pateikti el. paštu migris@migracija.gov.lt.

 

Pradėjus veikti MIGRIS, kuria bus galima naudotis dviem kalbomis – lietuvių ir anglų k., asmenys galės:

  • pateikti daugiau nei 10 Migracijos departamento teritorinių skyrių prašymus su skaitmenizuotais dokumentais dėl leidimo laikinai gyventi išdavimo elektroniniu būdu, nepriklausomai nuo prašymą teikiančiojo asmens deklaruotos gyvenamosios vietos;
  • elektroniniu būdu rezervuoti vizitus pas Migracijos departamento specialistą;
  • stebėti Migracijos departamento elektroninės bylos dėl leidimo laikinai gyventi išdavimo nagrinėjimą;
  • Migracijos departamentui priėmus sprendimą asmeniui išduoti leidimą laikinai gyventi, nevykti į Migracijos departamento skyrių pateikti prašymą įforminti dokumentą (priėmus teigiamą sprendimą, asmuo turės fiziškai atvykti tik atsiimti pagamintą dokumentą į tą Migracijos departamento skyrių, kuriam pateikė prašymą);
  • darbdaviai, universitetai ir kiti kviečiantieji asmenys matyti užsieniečių, kuriuose jie kviečia, sąrašą.

 

Migracijos departamentas plačiau paaiškino prašymų dėl leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje pateikimo naująją tvarką.

 

Prašymų dėl leidimų gyventi pateikimas

Nuo spalio 14 d. fizinis ar juridinis asmuo, norėdamas pateikti prašymą dėl leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje, turės prisijungti prie MIGRIS adresu www.migracija.lt ir pateikti elektroninį prašymą bei visus reikiamus dokumentus.

Naudodamasis portalo vedliu, asmuo ras jam tinkamą prašymo formą pagal asmens pilietybę ir atvykimo į Lietuvos Respubliką tikslą. Prašymą tik elektroniniu būdu galės pateikti pats užsienietis, jo įgaliotas atstovas, darbdavys, aukštoji mokykla ir kt.

 

Užpildęs prašymą elektroniniu būdu, užsienietis, iš anksto per MIGRIS rezervavęs laiką, turės atvykti į Migracijos departamento teritorinį skyrių pateikti veido atvaizdą ir pirštų atspaudus.

Prašymas dėl leidimo gyventi išdavimo ar keitimo galės būti priimtas 10 Migracijos departamento teritorinių skyrių, neatsižvelgiant į asmens deklaruotą ar ketinamą deklaruoti gyvenamąją vietą. Su prašymu pateikiamų dokumentų sąrašas nesikeis.

 

Jei užsienietis prašymą išduoti leidimą gyventi teiks pirmą kartą, jis privalės susikurti savo paskyrą, naudodamas elektroninio pašto adresą ir kitus privalomus duomenis.

Užsieniečiui atvykus į migracijos skyrių, darbuotojas patvirtins jo paskyrą (į nurodytą el. pašto adresą asmuo gaus slaptažodį, kurį turės pasikeisti).

Jei užsienietis jau turi jo teisę gyventi patvirtinančius dokumentus ir Lietuvoje suteiktą asmens kodą, elektroninėmis paslaugomis galės naudotis taip, kaip ir kiti Lietuvos Respublikos piliečiai – naudodamasis el. parašu, el. bankininkyste ir kitomis Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (VIISP) suteikiamomis galimybėmis.

Jei prašymą už užsienietį teiks fizinis ar juridinis Lietuvos Respublikos asmuo, jis naudosis įprastomis autentifikavimo elektroninėje erdvėje atpažinties priemonėmis – el. parašu, el. bankininkyste ir kt.

Užsienietis turės atvykti Migracijos departamento teritorinį skyrių pateikti veido atvaizdo ir pirštų atspaudų.

 

Pildydamas elektroninį prašymą, asmuo privalės rezervuoti vizito į migracijos skyrių laiką (neatlikęs rezervacijos, asmuo negalės pateikti prašymo).

Atvykęs į migracijos skyrių rezervuotu laiku (per 4 mėnesius nuo el. prašymo pateikimo dienos), asmuo privalės pateikti el. būdu pateiktų dokumentų, pridėtų prie prašymo, originalus bei veido atvaizdą ir pirštų atspaudus. Dokumentų originalai bus grąžinami asmeniui.

 

Registruotis į migracijos skyrių, norint pateikti prašymą dėl leidimo gyventi, bus galima tik teikiant el. prašymą. Sistema vizito į migracijos skyrių laiką leis pasirinkti 4 mėn. laikotarpiu nuo prašymo pildymo dienos. Nebebus galima rezervuoti vizitų Migracijos departamento teritorinius skyrius per Policijos elektroninių paslaugų sistemą. Registracija per www.epolicija.lt vyks iki spalio 31 d., o nuo lapkričio 4 d. registruotis bus galima tik per www.migracija.lt teikiant elektroninį prašymą. Nors prašymą elektroniniu būdu pateikti galės užsienietis, jo įgaliotas atstovas, darbdavys, aukštoji mokykla ir kt., į migracijos skyrių privalės atvykti pats užsienietis (kadangi bus nuskaitomi jo veido atvaizdo ir biometriniai duomenys).

 

Valstybės rinkliavą už leidimo gyventi išdavimą asmuo galės sumokėti per elektroninę bankininkystę, banko pavedimu (prisegdamas pavedimo kopiją) ar grynaisiais pinigais/banko kortele atvykęs į paslaugos teikimo vietą. Valstybės rinkliavų dydžius už leidimus gyventi galima rasti čia.

 

Migracijos skyriaus darbuotojas, sutikrinęs asmens pateiktus dokumentus su jų kopijomis, pateiktomis el. būdu, užregistruos prašymą. Nuo tos dienos bus pradedamas skaičiuoti prašymo nagrinėjimo terminas. Prašymo nagrinėjimo terminai šiek tiek sutrumpės: pvz., per 4 mėnesius (bendrasis terminas) ne tik bus išnagrinėjamas prašymas, bet ir pagaminamas dokumentas.

 

Priėmus teigiamą sprendimą dėl leidimo gyventi išdavimo, asmeniui nereikės vykti į migracijos skyrių pateikti prašymą įforminti dokumentą – asmuo turės atvykti tik atsiimti pagamintą dokumentą į tą migracijos skyrių, kuriam pateikė prašymą.

 
Kiti temos „Verta žinoti“ straipsniai

Įmonės vadovas privalo kreiptis dėl įmonės bankroto

Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba parengė mokomąją vaizdo medžiagą „Įmonės vadovo pareiga kreiptis dėl įmonės bankroto“, padėsiančią įmonės vadovams, suprasti, kada būtina priimti reikiamus sprendimus ir kokių veiksmų būtina imtis dėl bankroto bylos inicijavimo.

Pakeistos Gamintojų ir importuotojų registravimo taisyklės

Aplinkos ministras 2019 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. D1-525 pakeitė Gamintojų ir importuotojų registravimo taisykles, reglamentuojant prievolės įsiregistruoti Gamintojų ir importuotojų sąvade momentą nuo lapkričio 1 d.
 
Paieška

Straipsnių archyvas
  Rugsėjis     2019  
PrATKPŠS
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Naujienos

Adresas: Palangos g. 2 - 13, Vilnius LT-01117
Tel.: 8-686 09344
Fax.:
El. paštas: redakcija@mzinios.lt
Kontaktai | Reklama