SPECIALIZUOTAS SAVAITRASTIS LIETUVOS MOKESČIŲ MOKĖTOJAMS
„MOKESČIŲ ŽINIŲ“ 2022 m. el. versijos prenumerata • • • • • Elektroninio leidinio 7 mėn. prenumeratos kaina – 63 Eur • • • • • Svetainėje www.mzinios.lt kiekvieną mėnesį apsilanko apie 40 000 skaitytojų • • • • • Užsisakyti „Mokesčių žinias“ galima: http://www.mzinios.lt/lt/prenumerata.html • • • • • „MOKESČIŲ ŽINIŲ“ 2022 m. el. versijos prenumerata • • • • • Elektroninio leidinio 7 mėn. prenumeratos kaina – 63 Eur • • • • • Svetainėje www.mzinios.lt kiekvieną mėnesį apsilanko apie 40 000 skaitytojų • • • • • Užsisakyti „Mokesčių žinias“ galima: http://www.mzinios.lt/lt/prenumerata.html • • • • •
2019 m. birželio 25 d.
Nr. 24 (1108) StraipsniaiRegistrų centrasNuo liepos 1 d. keičiasi Registrų cent...         
Šiame numeryje  


  Registruotiems vartotojams  

  Naujienlaiškio prenumerata  

Nuo liepos 1 d. keičiasi Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas

Nuo liepos 1-osios didžiausi Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje dirbs ilgiau:

  • pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 val. ryto iki 18 val. vakaro, o
  • penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro.

Kituose didmiesčiuose esantys padaliniai ir įmonės Konsultacijų centras dirbs:

  • pirmadieniais-ketvirtadieniais – nuo 8 val. ryto iki 17 val. vakaro, o
  • penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro be pietų pertraukos.

Mažesniuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose pietų pertrauka perkeliama valanda vėliau, t. y. nuo 13 iki 14 valandos.

Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės Daivos Karaliūnienės teigimu, iki šiol egzistavę klientų aptarnavimo padalinių darbo laikai, ypač didmiesčiuose, kur klientų srautas yra didžiausias, neatitiko klientų poreikių. Iki šiol dalis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių užsidarydavo tuo pat metu, kai darbą baigdavo ir dauguma klientų, taip nesudarant galimybės jiems po darbų gauti Registrų centro paslaugų. Be to, kai kuriuose padaliniuose pietų pertrauka sutapdavo su daugelio klientų pietų pertrauka, per kurią jiems taip pat patogiau susitvarkyti savo reikalus.

Mūsų siekis kad klientams reikėtų įdėti kuo mažiau pastangų tam, kad galėtų gauti Registrų centro paslaugas, kad jiems reikėtų kuo mažiau laukti eilėse, o paslaugos būtų suteikiamos per trumpiausią įmanomą laiką. Patogesnis klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas vienas pirmųjų žingsnių, leisiančių pagerinti klientų patirtį. Dabar atidžiai stebėsime klientų srautus ir jei prireiks, darbo laiko korekcijos, atsižvelgiant į klientų poreikius, bus atliekamos ir ateityje", – sako D. Karaliūnienė.

Išsamesnę informaciją apie naująjį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių darbo laiką nuo liepos 1 d. galima rasti čia.

 

Registrų centras šiuo metu turi klientų aptarnavimo padalinius 53-ose savivaldybėse. Nuo kovo įsigaliojus naujai įmonės struktūrai už klientų aptarnavimo veiklą ir vieningų standartų diegimą atsakingi Vakarų, Vidurio ir Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centrai.

 
Kiti temos „Registrų centras“ straipsniai

Nuo liepos 1 d. perkančiosios organizacijos galės priimti europinio standarto el. sąskaitas faktūras

Nuo liepos 1 d. Lietuvoje pradės veikti elektroninių sąskaitų faktūrų naujovė – naujo standarto „E. sąskaita“ modulis „eInvoicing“, kuris suteiks galimybę perkančioms organizacijoms priimti ir apdoroti europinį standartą atitinkančias el. sąskaitas faktūras iš kitų Europos šalių • Ši naujovė leis Europos šalių tiekėjams dalyvauti Lietuvoje vykdomuose viešuosiuose pirkimuose, operatyviau ir patikimiau pateikti el. sąskaitas faktūras, o galiausiai – taps stimulu operatyvesniam tarptautiniam prekių ir paslaugų judėjimui, didins konkurenciją tarp tiekėjų.
 
Paieška

Straipsnių archyvas
  Birželis     2019  
PrATKPŠS
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Naujienos

Adresas: Palangos g. 2 - 13, Vilnius LT-01117
Tel.: 8-686 09344
Fax.:
El. paštas: redakcija@mzinios.lt
Kontaktai | Reklama