Visi Lietuvoje įsteigti juridiniai asmenys privalės gauti, atnaujinti ir saugoti tikslią informaciją apie savo naudos gavėjus – fizinius asmenis, kurie yra juridinio asmens savininkai arba kontroliuoja juridinį asmenį, ir/arba fiziniai asmenys, kurių vardu yra vykdomas sandoris ar veikla – ir šią informaciją ne vėliau kaip per 10 dienų nuo duomenų pasikeitimo pateikti Registrų centrui • Tokią pareigą nuo kitų metų sausio 1 d. įtvirtina Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo 25 str. 1 dalis • Ir nors prievolė teikti duomenis Registrų centrui nustatyta nuo 2019 m. pradžios, tačiau galės būti įgyvendinta, kai Registrų centras atnaujins elektroninę sistemą (planuojama 2020 m. pradžioje), todėl įmonės turi galimybę pasirengti naujiems reikalavimams ir surinkti duomenis apie savo naudos gavėjus, kad pradėjus sistemai veikti šiuos duomenis galėtų pateikti Registrų centrui.
|